Vad blir det för sajt?

Funderingarna fortsätter, vad skall detta bli för sajt? Jag vet inte än, men jag har redan bestämt mig för att det inte blir en hund-eller kattsajt. Men vad det blir, det har jag inte en susning om. Jag är ganska säker på att temat inte kommer komma från djurriket, det är inte en sån sajt jag vill skriva. Jag har ingen aning om mode, så det blir det inte heller. Så vad blir det då? Fortsatta inlägg av funderingar kring vad jag ska skriva om? Det låter väldigt trist att skriva och ännu tråkigare att läsa. En roligare sajt än så måste jag ju kunna komma på.

Just nu funderar jag på om jag ska skriva om alla produkter jag använder, sånt verkar populärt. Men jag har inte alltid så mycket åsikter om det jag använder, jag bara köper något och så är det bra med det. Så ingen sajt om produkter, inte en ”konsumentsajt”. Okej, då var det en till sak borta från listan. Då har jag kommit ett steg närmare ett tema för sajten, det känns ju bra. Ironi kommer temat inte heller bli. Och som jag sa tidigare, ingen pokersajt heller. Tror jag.

2 kommentarer på “Vad blir det för sajt?

Lämna en kommentar