Blir det poker?

Vi får se om de verkligen blir en sajt om poker, jag har inte riktigt bestämt mig än. När jag startade bloggen var jag tvärsäker på att det var poker jag skulle skriva om, men efter att ha läst på lite andra bloggar har jag börjat tänka om. Till exempel kollade jag på bloggar.se för att se vad som var populärt att skriva om och inte fanns poker där. Så det kanske inte är någon som vill läsa om mitt pokerspel, så jag har börjat tänka om. Det blir nog en annan sajt, kanske en sajt om hundar eller så.

Nej, om hundar kommer jag inte skriva, det är jag helt säker på. Jag gillar inte ens hundar, så varför skulle jag skriva en rad om dem? Då gillar jag katter bättre men det kommer inte bli en kattsajt heller. Så då har jag bestämt det. Men vad det ska bli för sajt, det har jag inte bestämt än.

Jag funderar vidare.

3 kommentarer på “Blir det poker?

Lämna en kommentar