Vi går vidare på sajtlistan

Eftersom jag fortfarande inte vet vad min lilla sajt (eller blogg som det börjar bli) skall handla om. Jag har uteslutit vissa idéer kring tema på sajt, men inte riktigt kommit så mycket närmare målsättningen att hitta min nisch, min genre. Bilder på vackra kvinnor blir det inte, det konstaterades nyss.

Jag tittar vidare på nummer två av Sveriges bloggare och hittar där detta inlägg, men fattar snabbt att detta inte är min nisch. No sir, jag pallar inte att läsa alla andras bloggar. Jag kom ju inte ens igenom Kenzas ”text”. Jag går därför raskt vidare till nästa blogg och hittar då istället ett inlägg om en film, Widowmaker, som handlar om hjärtsjukdom. Kostdoktorn heter sajten, och jag inser lika snabbt att detta inte är för mig. Det är väldigt behjärtansvärt, men inget jag vill skriva om. Inget jag kan något om heller, så det är nog lika bra att jag inte kommer med råd om kosten.

Jag känner att topplistans bloggar håller en klass jag antagligen inte kommer i närheten av, men det är kul att se vad de skriver om. Någon idé måste väl dyka upp, tycker ni inte det? Jag hoppas det går bättre än tidigare, men jag vågar inte riktigt tro på det. Men jag går nog vidare på listan strax.

En kommentar på “Vi går vidare på sajtlistan

Lämna en kommentar